Tryckplattorna på plats.

Idag har grabbarna, dvs Mattias och pappa*2 varit ute och arbetat heeela långa dagen. Tryckplattorna som grunden så småningom här ska stå på har lagts på plats... så grabbarna har slitit och kämpat och flyttat och krånglat för att plattorna skulle komma på rätt höjd och på rätt plats. Och nu så är de precis där de ska vara. Bra jobbat grabbar!

     

Så nästa projekt är nu självaste grunden! Och den skall komma på plats under nästa helg!!!


Dessutom, så hämtade vi hem två mindre telefonstolpar, som vi lagt som "bomm" vid den nya parkeringen, så att jag inte skall åka ända ner i diket när jag parkerar, utan att stolpen nu ska ta emot och man ska känna när det är dags att stanna... ni fattar va?

Kommentarer
Postat av: Icka

Tack! Det var nära att jag också hamnade i diket när jag backade ut!

2009-05-16 @ 21:28:54
Postat av: Emma

Oj, här händer det grejjer!!

2009-05-17 @ 15:38:26
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0